با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران

آ

  • آرشیو دیجیتال بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]

  • آرشیو شنیداری بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]

  • آمیخته های بازاریابی بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]

  • آموزش مجازی مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابط‌کاربر نرم ‌افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]

  • آینده علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران به مهارت‌ها و مسئولیت‌های آتی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]

  • آینده علم اطلاعات و دانش‌شناسی تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسه‌ای بین کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]

ا

  • ابزار جست و جو مقایسه پایگاه‌های اطلاعاتی رایگان با پایگاه‌های اطلاعاتی هزینه‌بر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جست‌وجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]

  • ایران بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهره‌وری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]

  • ارزیابی نشریات بررسی وضعیت موجود نشریه‌های علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بین‌المللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]

  • استان آذربایجان غربی بررسی رابطة بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]

  • استاندارد نشر ایزو بررسی وضعیت موجود نشریه‌های علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بین‌المللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]

  • اشتغال بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهره‌وری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]

  • الگوی تعالی سازمانی سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]

  • امرالد مقایسه پایگاه‌های اطلاعاتی رایگان با پایگاه‌های اطلاعاتی هزینه‌بر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جست‌وجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]

ب

  • بازاریابی بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]

  • برنامه‎سازان رادیویی بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]

  • بهره‌وری نیروی کار بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهره‌وری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]

  • بهزیستی روانی اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابله‌ای دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی: مطالعه‌ای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]

پ

  • پایگاه اطلاعاتی مقایسه پایگاه‌های اطلاعاتی رایگان با پایگاه‌های اطلاعاتی هزینه‌بر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جست‌وجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]

  • پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]

ت

  • تبلیغات کلامی مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]

  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه‌ی موانع کارآفرینی در رشته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]

  • تصمیم‌گیری چند معیاره شناسایی عوامل مؤثر در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش و دسته‌بندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

  • تعهد سازمانی بررسی رابطة بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]

  • تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیم‌گیری ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین به‌عنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیم‌گیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]

  • تکنیک دیمتل فازی شناسایی عوامل مؤثر در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش و دسته‌بندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

  • توسعه محصول جدید بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکت‌های کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]

  • توقعات و انتظارات بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران به مهارت‌ها و مسئولیت‌های آتی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]

  • توقعات و انتظارات تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسه‌ای بین کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]

  • تولیدات علمی بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرح‌های تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]

ج

  • جو سازمانی بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]

خ

  • خدمات کتابخانه‌ای بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]

د

  • داده‌کاوی کاربردهای داده‌کاوی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]

  • دانشجویان دانشگاه رازی بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانه‌های ارتباط جمعی بر اساس نظریه‌های ارتباطی رسانه‌ها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]

  • دانشگاه ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین به‌عنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیم‌گیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]

  • دانشگاه اصفهان بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرح‌های تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]

  • دانشگاه پیام نور مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابط‌کاربر نرم ‌افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]

  • دانشگاه شهید بهشتی بررسی وضعیت موجود نشریه‌های علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بین‌المللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]

  • دانشگاه کارآفرین ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین به‌عنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیم‌گیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]

  • دواج مقایسه پایگاه‌های اطلاعاتی رایگان با پایگاه‌های اطلاعاتی هزینه‌بر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جست‌وجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]

ر

  • رابط‌کاربر مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابط‌کاربر نرم ‌افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]

  • رادیو بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]

  • راهبردهای مقابله‌ای اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابله‌ای دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی: مطالعه‌ای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]

  • رسانه های ارتباط جمعی بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانه‌های ارتباط جمعی بر اساس نظریه‌های ارتباطی رسانه‌ها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]

  • رسانه های خبری بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانه‌های ارتباط جمعی بر اساس نظریه‌های ارتباطی رسانه‌ها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]

  • رضایت الکترونیکی مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]

  • رضایت شغلی بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]

  • رضایت کاربران سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرم‌افزار کتابخانه‌ای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]

  • رفتار کارآفرینی سازمانی سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]

  • روابط علّی ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین به‌عنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیم‌گیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]

ز

  • زنجان سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]

س

  • ساخت و اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه‌ی موانع کارآفرینی در رشته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]

  • سازماندهی اطلاعات مقایسه پایگاه‌های اطلاعاتی رایگان با پایگاه‌های اطلاعاتی هزینه‌بر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جست‌وجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]

  • سازمان کتابخانه ها بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]

  • ساینس دایرکت مقایسه پایگاه‌های اطلاعاتی رایگان با پایگاه‌های اطلاعاتی هزینه‌بر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جست‌وجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]

  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]

  • سیستم اطلاعات بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانه‌های مدیریت همایش‌های علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]

  • سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]

  • سیستم کنفرانس بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانه‌های مدیریت همایش‌های علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]

  • سنجش عملکرد سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی مطالعه همکاری‌ علمی و شبکه‌ هم‌تألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]

  • شبکه های رادیویی بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]

  • شهر کرمانشاه سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]

ط

  • طراحی وب‌سایت مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]

  • طرح‌های تحقیقاتی بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرح‌های تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]

  • طرح‌های تحقیقاتی درون دانشگاهی بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرح‌های تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]

ع

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابله‌ای دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی: مطالعه‌ای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی کاربردهای داده‌کاوی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه‌ی موانع کارآفرینی در رشته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]

  • علم سنجی بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرح‌های تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]

  • عوامل موفقیت شناسایی عوامل مؤثر در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش و دسته‌بندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

ف

  • فارغ-التحصیلان دانشگاه‌های شهر اهواز ساخت و اعتباریابی پرسشنامه‌ی موانع کارآفرینی در رشته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]

  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]

  • فناوری اطلاعات (IT) نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهره‌وری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]

ک

  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرم‌افزار کتابخانه‌ای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]

  • کتابخانه‌ها بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارت‌های مدیریتی مدیران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]

  • کتابخانه‌ها کاربردهای داده‌کاوی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی اهواز بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]

  • کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]

  • کتابخانه‌های عمومی سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]

  • کتابخانه‌های عمومی مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]

  • کتابخانه‌های عمومی بررسی رابطة بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]

  • کتابخانه‌های عمومی سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]

  • کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرم‌افزار کتابخانه‌ای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]

  • کتابداران بررسی رابطة بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]

  • کتابداران سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]

  • کتابداران دانشگاهی بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]

  • کتابداران و اطلاع‌رسانان بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران به مهارت‌ها و مسئولیت‌های آتی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]

  • کتابداران و اطلاع‌رسانان تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسه‌ای بین کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]

  • کشف دانش کاربردهای داده‌کاوی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]

  • کیفیت تصمیم‌گیری نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]

  • کیفیت زندگی کاری بررسی کیفیت زندگی کاری مدیران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 61-76]

  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطة بین مؤلفه‌های کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]

  • کیفیت سیستم (SQ) نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]

  • کیفیت سیستم اطلاعاتی (ISQ) نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]

م

  • مدیران بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارت‌های مدیریتی مدیران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]

  • مدیران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران بررسی کیفیت زندگی کاری مدیران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 61-76]

  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]

  • مدیریت اطلاعات نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]

  • مدیریت داده کاربردهای داده‌کاوی در علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]

  • مدیریت دانش مطالعه همکاری‌ علمی و شبکه‌ هم‌تألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]

  • مدیریت دانش شناسایی عوامل مؤثر در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش و دسته‌بندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]

  • مدیریت دانش بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکت‌های کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]

  • مدیریت زمان بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارت‌های مدیریتی مدیران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]

  • مدیریت کیفیت سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]

  • مدیریت محتوا بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانه‌های مدیریت همایش‌های علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]

  • مدیریت همایش بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانه‌های مدیریت همایش‌های علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]

  • مدیر همایش بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانه‌های مدیریت همایش‌های علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]

  • مدل 4 پی بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]

  • مدل والتون بررسی کیفیت زندگی کاری مدیران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 61-76]

  • معنویت درمانی اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابله‌ای دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی: مطالعه‌ای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]

  • مهارت‌ها بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران به مهارت‌ها و مسئولیت‌های آتی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]

  • مهارت‌ها تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسه‌ای بین کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]

  • مهارت‌های ادراکی بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارت‌های مدیریتی مدیران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]

  • مهارت‌های انسانی بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارت‌های مدیریتی مدیران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]

  • مهارت‌های فنی بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارت‌های مدیریتی مدیران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]

  • موانع کارآفرینی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه‌ی موانع کارآفرینی در رشته‌ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]

  • موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]

ن

  • نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرم‌افزار کتابخانه‌ای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]

  • نشریات علمی بررسی وضعیت موجود نشریه‌های علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بین‌المللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]

  • نظرسنجی بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانه‌های ارتباط جمعی بر اساس نظریه‌های ارتباطی رسانه‌ها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]

  • نظریه های ارتباطی رسانه ها بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانه‌های ارتباط جمعی بر اساس نظریه‌های ارتباطی رسانه‌ها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]

  • نقش‌ها بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران به مهارت‌ها و مسئولیت‌های آتی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]

  • نقش‌ها تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسه‌ای بین کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]

  • نگرش بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران به مهارت‌ها و مسئولیت‌های آتی متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]

  • نگرش تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسه‌ای بین کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه‌های استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]

  • نهادکتابخانه‌های عمومی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]

  • نوآوری بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکت‌های کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]

  • نوآوری فرآیند بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکت‌های کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]

و

  • وب‌سایت‌های کتابخانه‌ای مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]

  • وفاداری کاربران بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]

ه

  • هم تألیفی مطالعه همکاری‌ علمی و شبکه‌ هم‌تألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]

  • همجمعی بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهره‌وری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]

  • همکاری علمی مطالعه همکاری‌ علمی و شبکه‌ هم‌تألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]

ی

  • یادگیری الکترونیکی مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابط‌کاربر نرم ‌افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]